Hoe geef ik mijn verhuizing door?

Dat kan heel eenvoudig via Verhuizing doorgeven op ons online klantenportal Mijn Warmte. In slechts enkele stappen geeft u uw verhuizing aan ons door. 

 

Wat gebeurt er als ik mijn oude woning tijdelijk aanhoud, bijvoorbeeld in verband met een verbouwing?

Als u in uw oude woning warmte gebruikt van Ennatuurlijk, blijft u bij ons aangemeld tot het moment van sleuteloverdracht. Heeft uw nieuwe woning ook warmte van Ennatuurlijk? Dan moet u dit pand ook bij ons aanmelden vanaf het moment dat u er verantwoordelijk voor bent. U kunt uw verhuizing makkelijk via Mijn Warmte aan ons doorgeven of neem contact op met onze klantenservice op 085-2734555.

 

Ik verhuis naar een adres zonder warmte. Wat moet ik doen?

Geef uw afmelding door via ons online klantenportal Mijn Warmte. Zodra wij de eindafrekening opgemaakt hebben, verrekenen we ook eventueel te veel betaalde voorschotten.

 

Mijn woning staat leeg. Kan ik het adres afmelden?

Zolang de woning in uw bezit is, bent u verantwoordelijk voor de warmte. Als de woning leegstaat, bijvoorbeeld door verkoop, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 085-2734567 om uw voorschot aan te passen.

 

Ik heb warmte van Ennatuurlijk in mijn nieuwe woning. Hoe meld ik mij aan?

U meldt zich snel en eenvoudig aan via ons online klantenportal Mijn Warmte.

 

Ik ga mijn woning verhuren of heb hem verkocht. Wat moet ik aan Ennatuurlijk doorgeven?

Wij ontvangen graag een afmelding van u en een aanmelding van uw huurder of koper. Dit kan doorgegeven worden via ons online klantenportal Mijn Warmte. Als wij van beide partijen de gegevens ontvangen hebben, maken wij voor u een eindafrekening op.

 

Zijn er kosten verbonden aan het doorgeven van een verhuizing?

Nee, het aanpassen van uw gegevens is gratis.