Ik ontvang geen e-mail van Ennatuurlijk, wat kan ik hieraan doen?

Waarschijnlijk komt de e-mail in uw spam/ongewenste mail terecht omdat het e-mailadres niet herkend wordt. Controleer regelmatig uw ongewenste mail en voeg het e-mailadres van Ennatuurlijk toe als vertrouwde afzender.

Hoe werkt de korting van de Greenchoice actie?
  • De korting geldt iedere dag dat u klant bent bij zowel Ennatuurlijk als Greenchoice.
  • U ontvangt deze korting op de warmtefactuur van Ennatuurlijk. De korting bedraagt € 0,14 per dag (incl. btw).
  • Na ingang van uw contract bij Greenchoice wordt de korting verrekend op uw eerstvolgende jaarafrekening bij Ennatuurlijk. Daarna wordt de korting meegenomen in het bedrag dat u maandelijks betaalt aan Ennatuurlijk.
    Voorbeeld: U bent vanaf 1 oktober 2016 klant bij Greenchoice. De korting bij Ennatuurlijk wordt geactiveerd op 1 oktober 2016. Op 15 december 2016 krijgt u uw jaarafrekening van Ennatuurlijk. U ontvangt dan € 10,64 korting op uw jaarafrekening. Daarna wordt uw korting verrekend in uw maandelijks voorschot en krijgt u in totaal € 53,- korting per jaar op uw warmtefactuur.
  • Op www.mijnwarmte.nl kunt u zien dat u voor deze kortingsactie bent aangemeld. U vindt de opbouw van uw voorschot en uw korting terug bij ‘Tarieven’.
Hoelang geldt de korting van de Greenchoice actie?

De korting geldt zolang u klant bent bij Greenchoice en bij Ennatuurlijk. U hoeft zich tussentijds niet opnieuw aan te melden.

 

Wat gebeurt er als ik verhuis met het contract van Greenchoice?

Als u verhuist, kunt u klant blijven bij Greenchoice. Greenchoice levert namelijk groene stroom in heel Nederland. Geef uw verhuizing aan Greenchoice door via 010 – 4782326 of vragen@greenchoice.nl. Voor Ennatuurlijk is het belangrijk om te weten of u gaat verhuizen naar een adres waar Ennatuurlijk ook warmte levert. Dan blijft u klant bij Ennatuurlijk. Als u ook klant blijft bij Greenchoice, loopt uw korting dus gewoon door. Als u verhuist naar een adres waar Ennatuurlijk geen warmte levert, bent u geen klant meer bij Ennatuurlijk en vervalt de korting. Breng Ennatuurlijk op de hoogte van uw nieuwe adres via 085-2734567 en klantenservice@ennatuurlijk.nl.

 

Hoe zie ik het energieverbruik in van Greenchoice?

U ziet uw stroomverbruik in via www.greenchoice.nl/mijndossier. Uw warmteverbruik is beschikbaar via www.mijnwarmte.nl. Daar kunt u ook zien of uw voorschot in lijn ligt met uw verbruik.

 

Hoe meld ik me af voor Greenchoice?

Als u wilt overstappen van Greenchoice naar een andere stroomleverancier, geeft de klantenservice van Greenchoice meer informatie over hoe u zich kunt afmelden. U bereikt deze via 010 – 4782326. Als u overstapt naar een andere stroomleverancier vervalt uw korting op de warmtefactuur bij Ennatuurlijk. Afmelden bij Ennatuurlijk kan alleen als u verhuist naar een adres waar Ennatuurlijk geen warmte levert, of als er geen warmte meer nodig is, bijvoorbeeld doordat de woning leeg komt te staan. Voor vragen hierover kunt u terecht bij onze klantenservice: 085-2734567.

 

Krijg ik de korting ook als ik al klant ben bij Greenchoice en Ennatuurlijk?

Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties. Bent u al klant bij Greenchoice? Dan zoekt Greenchoice uit of u met deze actie voordeliger uit bent. Ze zullen de meest gunstige aanbieding (of tarieven) aan u voorleggen.
Stuur een e-mail naar vragen@greenchoice.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Kortingscode (klantnummer bij Ennatuurlijk)
  • Klantnummer bij Greenchoice
  • Naam en adres (straat, huisnummer, postcode, woonplaats)

U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Greenchoice via 010-4782326.